Під час онлайн-зустрічі 02.02, 22.04 та 26.04.2022 р. учні 4(8) класів ліцею аналізували, що таке процес самопізнання і як він може допомогти їм зрозуміти себе, свої бажання та мотиви. Також ми визначили та проаналізували різні типи особистості й професії, які на сьогоднішній день є актуальними. Навчилися розрізняти спеціальність від професії, де і в яких навчальних закладах можна здобути ту чи іншу професію.Обговорили, які навички потрібно розвивати для успішної професійної реалізації.
Щорічно 1 грудня відповідно до рішення Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та Генеральної Асамблеї ООН, прийнятого в 1988 році, відзначається Всесвітній день боротьби зі СНІДом. У цей день у Ліцеї Р. Шухевича відбулися різноманітні заходи: виховні години, круглі столи, спрямовані на інформування про небезпеку хвороби, шляхи її поширення, симптоми, особливості лікування.
Щорічно з 25 листопада до 10 грудня у Ліцеї імені Р. Шухевича проводиться акція “16 днів проти насильства”.Під час цієї акції для учнів були проведені заходи проти насильства стосовно дітей, щодо їх захисту, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статті, є порушенням прав дитини чи людини.
Учні ліцею здійснили навколосвітню подорож за допомогою гри «Ліза та її друзі подорожують світом», де вчилися правильно «збирати валізу» й уникати ризиків.Гра розроблена співробітницями Програми IOM Ukraine з протидії торгівлі людьми та має на меті інформування в ігровому форматі дітей та підлітків про проблему торгівлі людьми і правила безпечних подорожей, а також вироблення у гравців навичок безпечної поведінки в ситуаціях, які потенційно можуть призвести до потрапляння у ситуацію торгівлі людьми. Профілактична гра також стосується питання толерантності, командної роботи та розвитку лідерських навичок в учасників та учасниць команди.
Упродовж першого навчального тижня жовтня для учнів перших класів проведений тренінг «Я та мій клас». На тренінгу учні мали змогу підвищити емоційну стійкість та психологічну готовність до навчання в 5 класі; згуртувати класний колектив; сформувати адекватну самооцінку; сприяти зниженню тривожності; формувати толерантну поведінку та навички взаємодії з іншими людьми.