Тренінг “Булінг у класі. Як діяти?” (3-А клас)

Безпечне освітнє середовище забезпечує: наявність безпечних умов навчання та праці; комфортну міжособистісну взаємодію, сприяючи емоційному благополуччю учнів, педагогів та батьків; відсутність будь-яких проявів насильства та наявність достатніх ресурсів для їх запобігання; дотримання прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника освітнього процесу

Тренінг “Позитивні та негативні риси соціальних мереж” (4-Б клас)

Сказати однозначно про негативний або позитивний вплив соціальних мереж на дітей неможливо, адже кожна дитина − це особистість, що формується. Вплив соціальних мереж на дітей залежить від того, з якою метою дитина проводить час в інтернеті − для отримання інформації про «заборонені» теми або для розширення свого кругозору.

Світове кафе “Соціальні мережі” (3-Б клас)

Інтернет-залежність – це явище, яке в останні роки набуло справді вражаючого розмаху. Особливо небезпечною вона є для дітей і підлітків, адже їм набагато складніше самостійно впоратися з потягом до онлайн-життя і вчасно зупинитися. Інтернет сам по собі не є хорошим чи поганим – це просто частина світу, який нас оточує, – багато в чому корисна і потрібна. Під час заняття учасники виділили основні особливості та ознаки інтернет-залежності, а також розробили рекомендації одноліткам щодо її профілактики.