Прес-реліз “Дистанційне навчання у ліцеї”

Із 13 березня у нашому освітньому закладі  запроваджено роботу на платформі Google з метою уніфікованого підходу до організації освітнього процесу. Для педагогів учителі інформатики Мішагіна О.Д та Мельник І.С.  провели тренінг і вебінар, як з дистанційною платформою навчання працювати. Під час тренінгу педагоги ознайомилися з принципами функціонування Classroom, дізналися про різні типи завдань, які можна створити в Classroom, навчилися працювати з різними сервісами Google та поетапно розробляли матеріали для власного курс у Classroom.  

  З 16 березня дистанційне навчання запущено на платформі Google Classroom. Це одна з електронних технологій навчання, якою ми вже користувалися під час попередніх карантинів. Тепер на неї переведені всі педагоги закладу.

Така система навчання проста у використанні, для цього потрібно мати доступ до інтернету і планшет або комп’ютер. Виконувати завдання учні зможуть у будь-який зручний для них час, не обов’язково прив’язуватись до графіків уроків, проте для виконання кожного завдання відповідно до розкладу кожним педагогом встановлено дедлайн.

Учитель кожні три дні додає файли ( відеоуроки, теоретичні модулі, презентації) і виставляє учням завдання (вправи, задачі, тести). Учні виконують їх за вказаний термін, а учитель їх перевіряє та оцінює, залишаючи в разі потреби свій коментар. Крім того, для того, щоб перевірити, як учень зрозумів і чи самостійно виконав  завдання, учитель може попросити його завантажити фото розв’язку задачі.

Якщо це тести, то програма сама оцінює рівень знань користувача, учителеві тільки на особисту сторінку приходить графік індивідуальної траєкторії якості успішності учня.

Згодом проаналізувавши успішність з теми кожного учня і класу в цілому, педагог  матеріал, який видався для здобувачів освіти складним  ще раз зможе пояснити, коли відновлять навчання у закладі.

Є звичайно доступ і до панелі активності усіх учасників дистанційного навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.